Sunday, June 16, 2013

Last weekends)

Hey guys!
Today I'm gonna tell you about my last weekends! They were pretty crazy, because I was in absolutely different places. On Saturday I had been in daddy's godson Birthday in Zhydachev(It's a little town near my city - Lvov). It was really great because atmosphere was nice and people were really interesting. On Sunday I was so far from Lvov - in Chernivtsi. There was a wedding in dad's brother. First of all I was very tired because my family and I drove over 5 hours, so it was very difficult. And then was a wedding party, where were a lot of fun, good mood and dances. I really like it, but I got home very exhausted, but happy! I hope, you also spent a good time.
Привет!
Сегодня я розкажу вам об своих прошлых выходных. Они были немного сумасшедшими, потому что я была в абсолютно разных местах. В суботу я была в папиного хрещенника на Дне Рождения в Жедачеве(Это небольшой городок поблизу моего города Львова). Было здорово, потому что царила хорошая атмосфера, а люди были очень интересными. В воскресенье я была очень далеко от Львова - в городе Черновцы. Там была свадьба папиного брата. Прежде всего я очень устала, потому что моя семья и я ехали около 5 часов,  поэтому это было немножко сложно. Потом была свадьба, где было много веселья, хорошего настроения и танцев. Мне всё очень понравилось, но всё-же домой я вернулась очень уставшей, но счасливой! Я надеюсь, вы тоже хорошо провели время.
Love you*
xoxo 

No comments:

Post a Comment